Fylliana

Μη χάσετε την επόμενη προσφορά!

Εγγραφείτε στο newsletter μας και λάβετε πρώτοι τα τελευταία νέα και τις προσφορές μας.

Συχνές ερωτήσεις

Είναι διαθέσιμα όλα τα προϊόντα που βλέπω στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα;

Υπάρχει η μικρή πιθανότητα κάποιο προϊόν να έχει εξαντληθεί ή έχει καταργηθεί. Για οποιοδήποτε πρόβλημα διαθεσιμότητας προϊόντων, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, σε 1-2 εργάσιμες ημέρες από την στιγμή που λάβουμε την παραγγελία σας.

Eίναι υποχρεωτικό να κάνω εγγραφή για να κάνω την παραγγελία μου από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα;

Όχι, δεν απαιτείται εγγραφή χρήστη για να κάνετε την παραγγελία σας. Η εγγραφή χρήστη σας βοηθάει στην εύκολη και γρήγορη εκτέλεση παραγγελίας, την παρακολούθηση του ιστορικού παραγγελιών σας και την άμεση ενημέρωση για τα νέα και τις προσφορές μας.

Πως μπορώ να μάθω σε ποιο στάδιο παράδοσης βρίσκεται η παραγγελία μου;

Εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης, πατώντας εδώ μπορείτε να δείτε το στάδιο παράδοσης της παραγγελίας σας. Αν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης, μπορείτε να στείλετε e­mail στο [email protected] ή να καλέσετε στο τμήμα υποστήριξης στο 2351045452. Το τμήμα υποστήριξης λειτουργεί Δευτέρα με Παρασκευή 09:00 – 17:00.

Θα λάβω επιβεβαίωση παραγγελίας μέσω e­mail;

Ναι, μέσα σε διάστημα 1-2 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραγγελίας σας, θα λάβετε από εμάς ένα μήνυμα, στη διεύθυνση email που καταχωρήσατε στην παραγγελία σας.

Πως μπορώ να κάνω αλλαγές στην παραγγελία μου;

Σε περίπτωση που δεν έχει ολοκληρωθεί η αποστολή της παραγγελίας σας από εμάς, μπορείτε να κάνετε ότι αλλαγή θέλετε. Στην περίπτωση όπου έχει ολοκληρωθεί η αποστολή, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας με e­mail στο [email protected].

Μπορώ να κάνω την παραγγελία μου και να μου την στείλετε κάποια στιγμή αργότερα;

Μπορούμε να κρατήσουμε την παραγγελία σας το πολύ μέχρι 15 ημέρες και μόνον κατόπιν συνεννόησης.

Τι θα γίνει, αν κάποιο από τα προϊόντα που έχω επιλέξει έχει εξαντληθεί ή καθυστερεί πολύ να γίνει η παράδοση;

Για οποιοδήποτε πρόβλημα διαθεσιμότητας προϊόντων, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, σε 1-2 εργάσιμε ημέρες από την παραγγελία σας.

Υπάρχουν διαφορετικές χρεώσεις αν κάνω την παραγγελία μου από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα από ότι αν κάνω την παραγγελία μου από τον συνεργάτη σας που βρίσκεται στην περιοχή μου;

Η Fylliana προσπαθεί να σας προσφέρει πάντα την καλύτερη δυνατή τιμή για το προϊόν που επιλέξατε. Επειδή όμως δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε πάντα όλες τις τιμές των συνεργαζόμενων καταστημάτων, ενδέχεται να υπάρξουν διαφοροποιήσεις στις χρεώσεις.

Κατά την παράδοση, γίνεται να μου ανεβάσουν τα πράγματα μέσα στο σπίτι;

Αν έχετε επιλέξει την παράδοση της παραγγελίας σας στο χώρο σας και το έχετε συμφωνήσει με τον συνεργάτη μας, τότε θα σας παραδοθούν τα πράγματα σας μέσα στο σπίτι σας.

Όλα τα προϊόντα που έχω παραγγείλει, θα παραδοθούν σε μία αποστολή;

Ναι, η παραγγελία σας θα ολοκληρωθεί σε μία αποστολή, εκτός αν συμφωνηθεί κάτι άλλο με το συνεργαζόμενο κατάστημα.

Ποιος είναι ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης της παραγγελίας μου;

Κατά μέσο όρο σε 4-5 εργάσιμες ημέρες, θα έχετε τα προϊόντα στο χώρο σας .

Μπορώ να κλείσω ραντεβού για συγκεκριμένη ώρα παράδοσης;

Αν έχετε επιλέξει την παράδοση της παραγγελίας σας στο χώρο σας, μπορείτε να συμφωνήσετε με το συνεργάτη μας και την εκτιμώμενη ώρα της παράδοσης.

Ποιο είναι το κόστος των μεταφορικών;

Το κόστος μεταφορικών προκύπτει βάσει απόστασης και βάρους και αφορά παράδοση επί πεζοδρομίου. Μπορείτε να το υπολογίσετε αφού προσθέσετε τα προϊόντα που επιθυμείτε στο καλάθι αγορών. Οποιεσδήποτε έξτρα χρεώσεις για ειδικές παραδόσεις σε όροφο, συμφωνούνται με το συνεργαζόμενο κατάστημα.

Τι θα πρέπει να γνωρίζω κατά την παραλαβή της παραγγελίας μου;

Θα πρέπει να ελέγξετε την συσκευασία όλων των προϊόντων. Σε περίπτωση που διαπιστώσετε φθαρμένη συσκευασία και εμφανή φθορά του προϊόντος, δεν πρέπει να υπογράψετε την παραλαβή πριν μας ενημερώσετε. Θα πρέπει να μετρήσετε τα πακέτα που παραλαμβάνεται να ίδια με αυτά που αναγράφονται στο δελτίο αποστολής.

Υπάρχει η δυνατότητα συναρμολόγησης της παραγγελίας μου;

Ναι, αν έχετε επιλέξει την παράδοση της παραγγελίας σας στο χώρο σας και έχετε συμφωνήσει με τον συνεργάτη μας και την συναρμολόγηση των προϊόντων με έξτρα χρέωση.

Θέλετε να ενημερώνεστε πρώτοι για τις προσφορές μας;

Εγγραφείτε στο newsletter μας και λάβετε πρώτοι τα τελευταία νέα και τις προσφορές μας.